2010. január 19., kedd

Csók - Klimt képe alapján




Imádom Klimt képeit. Amikor megláttam ezt a medált a neten, teljesen beleestem. Fizetős mintaként nem volt "kedvem" megvenni, de 2 teljes nap "fotósopolás" és mintatervezés után be kellett látnom, hogy ez a medál nem egy egyszerű pixelesítés eredménye, hanem kemény újraalkotása/újrarajzolása az eredeti képnek. De a végeredmény szuper lett, nem?

Nagy örömömre a fényképezőgépem is vonzódik ehhez az ékszerhez, a színeket életszerűen adta vissza, ugyanúgy, mint az utolsó 3 ékszer fotói esetében...

Minta: www.beadedbear.com

6 megjegyzés:

Panka gyöngyei írta...

Gratulálok.Nem lehetett kis munka.

Tiszi írta...

Hát nem semmi munka lehetett. :) De tényleg szép!!

Alma írta...

Tetszik.. szeretem Klimt képeit-gyögyből is nagyon jó!!

...zur Zeit sind`s die Perlen írta...

Gratulation, this is amazing.... i like it... greetings Andrea

Káli Gopika írta...

húúú! Ez tényleg fantasztikus! Szeretem Klimtet!!! Minden tiszteletem és gratulációm....(:-)

Ilka írta...

Remek egy alkotás! Gratulálok!

Köszönöm a látogatást a blogomon.
Kérdésedre a válasz, a Zsuzsinak készült PIF teljes egészében herringbone fűzéssel készült, a lánc, medál és a füli is.