2010. január 11., hétfő

Esküvő kiállítás - Szombathelyi Képtár 2010. jan. 9-10.







Decemberben egy esküvői szalon tulajdonosától kaptam egy felkérést, egy menyasszonyi ruhához készítsek egy medált (ez lett az első önálló tervem, a Paula). Lenyűgözött Móni kreativitása, ahogy nyomon követhettem a menyasszonyi ruha, és egy másik projektjének, egy koszorúslány-költeményének az alakulását. Stylistként zseniális terveket készít, és ami lenyűgöző, a megvalósult ruhák is gyönyörűek.

Ez itt a reklám helye:
Maszk-Ara Szalon, Szombathely, Aréna utca
Menyasszonyi Szalon és Jelmezkölcsönző

Ö hívott meg az Esküvő kiállításra, felajánlva a standja egy részét. Jó buli volt! Remélem, neki is és nekem is sok jövendő kuncsaftot szereztünk (és megfelelően ellentételezi az elmúlt majdnem 2 hét éjjel.nappali munkálkodását.

Sajnos, vagyis inkább szerencsére, Karácsony előtt annyi ékszert eladtunk, hogy szinte alig maradt valami, ami a kiállításra mehetett, így nagyon sokat kellett dolgoznom (és köszönöm Crysthynek és Marinak a segítséget ebben). A napokban lefotózom őket és hamarosan felkerülnek a blogra.

A 3. képen a modell az én ékszeremet viselte (ezt választotta a 2. napra). A két utolsó képet az ALON.HU oldalról töltöttem le.

1 megjegyzés:

Tiszi írta...

Azért jó pár ékszert látok én ezen a képen! :D Ügyes vagy!!!