2010. január 19., kedd

Hamupipőke - bálban járt a mahagóni obszidián






Nehezen született meg az ötlet ehhez a gyönyörű ruhához illő báli ékszerhez, de végül sikerült. Igaz, ehhez a viselőjének a hathatós segítsége szükségeltetett. De szuper lett, nem?

Bár igen munkás a láncrész, biztosan nem az utolsó ilyen (már van is ötletem egy újabb ékszerre). Ebben a szettben barna matt keretben fényes barna, bronz és sötét arany betétek váltakoznak, még az árnyalatok is passzolnak a ruhához.

Mivel csak az utolsó pillanatban lett kész, csak a nyakláncot tudtam lefényképezni. (Most már értem a férfiakat, miért szeretnek - egyéb kényelmi szempont mellett - ékszert ajándékozni. Tuti jó érzés volt a báli szerelésben pompázó hölgy nyakába tenni a láncot, pár perccel a bál nyitása előtt. Persze lehet, hogy engem inkább a saját ékszer büszkesége motivált....)

A teljes szett fényképezésére már kaptam ígéretet, hamarosan az is várható.

3 megjegyzés:

Panka gyöngyei írta...

Gyönyörű ékszer!Jó hogy lefotóztad viselve is,mert nagyon szépen mutat.

Tiszi írta...

Nekem is úgy tetszik, a hölgy nyakában. :) Kellene neked egy állandó modell! ;)

Arisha írta...

Nagyon szép lett! A lánca nagyon érdekelne, ha lesz végre időm.:D