2010. január 31., vasárnap

PIF játék


Sokáig halogattam, de most itt az idő az első PIF játékom elindítására. Az első PIF ajándékot Évitől kaptam, várom a jelentkezőket!

Figyelem, apró szabályváltoztatást tettem!!!!

Nem csak az első 3 jelentkező kap ajándékot, hanem a további bejegyzés hagyók között további egy meglepetést sorsolok ki.


A szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki megjegyzést hagy, kézzel készített ajándékot fog kapni tőlem. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni a nyerteseknek!
3. Cserében a saját oldaladon meg kell hirdetned a játékot!(ezt persze leellenőrzöm :)))!)

Játszatok velem!


3 megjegyzés:

Alma írta...

Nálad muszáj játszani!!!

Margó írta...

Én is szerenék egy szép ékszert !

Szeretnék játszani... :))

Gabriella írta...

Én már ugyan jelentkeztem 3 helyre, de azon a sorsoláson, ahol a további bejegyzést írók között sorsolsz, én is szeretnék részt venni, ha lehet! :)

Szívesen jelentkeznék nálad is játékra, csak addig nem akarok újat idnítani míg az enyémre nem jelentkezik 3 ember. Ugyanis még senki sem jelentkezett. :(