2010. január 6., szerda

Swarovski négyzetekből





Ezt a karkötőt (és a fülbevalóját, meg a 15 négyzetből álló nyakláncát) megrendelésre készítettem, egyik barátnőm részére, a barátja meglepetés karácsonyi ajándékaként. (Minden nőnek ilyen pasit kívánok!!). Inspiráció hiányában sokáig nem is tudtam mit fűzzek neki, aztán meg egy egyszerű nyakláncból egy teljes szett lett, így nem csoda, hogy ezzel dec. 24-én késő délelőtt végeztem. (Viszont a Karácsony így is - vagy ennek köszönhetően - remekül telt.)

Csak a karkötőt sikerült lefényképeznem, de ígéret szerint lesz majd lehetőségem a teljes szettet megörökíteni. Hááát, a színe elegáns lila 10/0-ás delicák keveréke, a 8mm-es swari chaton crystal AB (bár érdekes módon van egy kis rózsaszínes beütése), a swari bicone (amiből majdnem 200 db fogyott összesen) világos zafír színű, de, ugye ezeket a színeket elég nehezen tudom reprodukálni.

Diának köszönöm a mitát.

4 megjegyzés:

Annamuczi írta...

Nagyon szeretem ezt a mintát, nagyon szép a színösszeállításod!

Eszti írta...

Nagyon tuti ez a kari, hát együtt a szett milyen lehet, várom a képet. Mehetek majd oktatásra? Nézegettem már a hasonszőrü ékszereket, de képről nem tudom megcsinálni.

Alma írta...

Nagyon tetszenek a négyzetek is.. hát még az ezüst!! Fantasztikus!

Fákó.Orsi írta...

Nagyon csini!