2010. február 21., vasárnap

Paula II. - a cseh üveg - az első igazi saját tervezés




Kedvenc megrendelőmnek készítettem, félig kész állapotában tetszett neki, remélem a végeredmény is lenyűgözi. Adott ruhához kért ékszert. (Vaku nélkül kicsit egységesebb a színösszetétele, de azokat a képeket nem tudtam élvezhető élességben elkészíteni, csak 1/30-es volt az expozíciós idő.)

Már a swari Paula készítésekor kigondoltam, hogy milyen más gyöngy alkalmas a minta újrafűzésére, mivel a hosszú swari drága (darabja 400 Ft) és nem is igazán elérhető, legalábbis én még nem láttam máshol. Szerencsére a cseh vegyes préselt gyöngyeink között több színben is fellelhető hasonló forma, így még több testvére is lesz!

Minta: Katia (hamarosan közkinccsé teszem)

4 megjegyzés:

Annamuczi írta...

Nagyon szép és mutatós darab!Gratulálok ehhez a szépséghez!

Tiszi írta...

És ez most nekem jobban is tetszik mint a swaris. :)

POÉ írta...

Csodás darab !!!

Ági mama írta...

Gratulálok! Gyönyörű lett!!