2010. február 3., szerda

Valentina - egy szívecskés fém mittudoménmi története





Az úgy történt.... hogy közeledvén a Bálint naphoz, nekünk még egyetlen idevágó ékszerünk sem volt, csak kirakattervünk. Kétségbeesésemben megvettem az első fém bizbazt, ami szív alakú volt (persze amúgy is nagyon tetszett..., na meg azután több ilyesmi is landolt a Gyöngypiramis készletében). Crysthyt végre elfogta az alkotókedv, és egy remek, lilaság került ki a kezei alól (kép hamarosan a blogjában!). Engem meg a sárga irigység, meg a piros utáni vágy.

A terv hamar kész lett, de aztán a megvalósítás iszonyatos erőfeszítésbe került. Én még ilyen kemény, szinte hajlíthatatlan szemekből álló láncot nem láttam. Szerintem ebből készül - a lovagok páncéligének mintájára - a golyóálló mellény is!! Azt hiszem, át kellene tennünk a láncok közül az erényöv-alapanyagok közé..............

De asszem, megérte...

Nincsenek megjegyzések: