2010. április 29., csütörtök

Pillangó - újra és újra (lila csillogás)





Pillangómintás medált kért egy kedves ismerősünk. Ez (szintén) egy olyan minta, amit már rég kinéztem magamnak, így meg is fűztem.

Bár a lilás árnyalatot nem igazán tudtam visszaadni (pedig elhihetitek hosszasan próbálgattam a fényképjavító programmal - meg is látszik helyenként), de azért szerintem így is látszik, hogy álomszép. Annyira, hogy magamnak is fogok csinálni.

Hogy ez miért HÍR értékű? Mert aki ismer, az tudja, hogy - az elmúlt években - SOHA nem hordok ékszert, sem "gyárit", sem saját termést (no nem meggyőződésből, csak.... de ez egy hosszú történet...). Viszont ez a pillangó annyira megfogott, hogy már tervezem a színeket, amiből magamnak fogom megcsinálni!


(Figyelem, szolgálati közlemény! Crysthy, ez a pillangó is RAW!!!! És szavadon foglak, ha magadnak csinálod, ragaszkodok majd ahhoz, hogy a nyaki része is RAW hurka legyen! Ahogy mondád viccesen...)

5 megjegyzés:

Méri írta...

Gyönyörű!

Tiszi írta...

És tényleg hordani is fogod? Nem azért, mert szép ez a pillangó, nekem is tetszik. Na, de te nem hordasz semmit!!!!

Alma írta...

Szuper pille:)))

Roberta írta...

Csodálatos, nagyon tetszik:-))) Gratulálok!

POÉ írta...

Csodaszép ez a pillangó !!