2010. május 31., hétfő

Ismét valami más - kagyló chain mail




Most jön a sablonos: Mindig is tetszett a ..... minta, de most elérkezett az idő megvalósítani.

De hát mit tegyek, ha tényleg ez történt (újra meg újra). Megjött a postás a Bead&Button legújabb számával (már jó pár napja), nekem meg megakadt a szemem a chain mail befoglaláson. Még másnapig türtőztettem magam, de aztán egy ültő helyemben megcsináltam a páncélinget. Aztán kezdődhetett a Nagy Vadászat a belevaló iránt. Isten biza, nem akartam fehér(es)et, de ez illet bele a legjobban. Persze a szettesítés, no meg a fotózás jelentősen késett, de nem maradtam le erről legalább...

Most nagy vihar dúl a lelkemben, vajon megtartsam-e magamnak, vagy lehet-e másé... Mindenesetre a kirakatban van már, de ez még nem egy eldöntött meccs.

1 megjegyzés:

Tiszi írta...

Egyel máris előrébb vagy. :D Szóval megint fehér. ;)