2010. június 22., kedd

Amélie - a rózsakvarc spirál





Ásványbefoglalás volt a cél, a minta meg üdítően kívánatos. Naggggyon tuti. Arról nem is beszélve, hogy mindig irigyeltem a kétoldalas medálokat fűzőket, háát, most nekem is megadatott (igaz, nem így terveztem...)

A fotók meg javuló tendenciát mutatnak, miután új tárgyfotó-sátram lett, mivel kivonultam a Savaria Plaza éttermi középső részébe fényképezni, a hatalmas tetőablakok alá. És csodák csodája, lett elég fény, még az én fehéregyensúly-problémákkal küzdő fényképezőgépecskémnek is.....

Minta: Bead&Button

7 megjegyzés:

Csirli írta...

Szuper lett! :)

Tiszi írta...

Hehe! Ez mínusz 1! Mert ez nem fehér de széép. :)

Tímel írta...

Csodaszép!

Judd25 írta...

Bár én teljesen laikus vagyok a témában, azért mégiscsak hozzászólnék, Kata! Nagyon tetszik, és szombaton megnézem élőben is, jóóó?

Monessa írta...

Nagyon szép lett!:)

POÉ írta...

Mesésen néz ki !!

Szikati írta...

Nagyon tetszenek a munkáid, ez a lánc pedig fantasztikus. A lilának ez a variációja tökéletes, a mintáról már nem is beszélve.
Gratulálok!!!!