2010. június 21., hétfő

Nyilvános kötögetés világnapja - 1. randi

Szombathely, szombat délután, Incognito bár, 4 csaj, gerilla-kézimunka nyilvános helyen...

Csak egyet sajnáltam, hogy a télies június bekergetett minket a pincébe (azaz inkognitóba vonultunk...). Amit (Szigami) már régóta ismertem, Tündi (Elinor17) sajnos nem tudott eljönni (innen is boldog szülinapot!!!!), de megismerkedtem Judittal (Judd25) és Évával (Helen).

A kötőtűk 2:1:1 arányban (látatlanban matek ötös, aki ezt érti) nyertek a hajócskával és a hímzőtűvel szemben, én is kötöttem, elvégre a nyilvános helyen kötés világnapja alkalmával találkoztunk...

Judittól kölcsönvéve a képet, hát nem üt át a szupi hangulat???

Legközelebb (mert hogy LESZ legközelebb) biztos gyöngyözni fogok, tekintve, hogy Éva a leszámolható mintát fejből kötötte (mit kötötte, inkább költötte), Ami meg ugye csatt-csatt-csattogott a hajócskával, Judit meg olyat hímzett, no de olyat..... amilyet én még nem is láttam....

Akkor viszlát a következő nyilvános kézimunka világnapon... (talán már 2 hét múlva??!)

5 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Ez nagyon tetszik nekem! :))) Gratula csajok!

helen írta...

Hehe, ez a négyes... szerelem volt első látásra :) Jó volt megismerni a 2:1:1 négyes 1:1 tagját ;)

Egyébként magyarázhatod is a nevem, de a helyzet az, hogy tényleg Helenként (is) vagyok anyakönyvezve :D

Tiszi írta...

Nagyon örülök nektek. :) Kár, hogy olyan messze lakom és nem csatlakozhattam egy ilyen kézimunka gerillához. :D

Judd25 írta...

Igazi felüdülés volt egy délutánt olyan csajokkal tölteni, akik ugyanúgy rajonganak a kézimunkákért mint jómagam.
This is the beginning of a beautiful friendship:-)))

Elinor17 írta...

Nagyon köszönöm a jókívánságot !!Örülök , hogy jól sikerült a kötögetés és erősen remélem a következőt nem fogom kihagyni !