2010. július 11., vasárnap

Ashora - háromszor



Utolért minden gyöngyfűző rémálma, a (szinte) kész ékszert szét kellett vágnom, és újracsinálnom. Félrefűztem ugyanis nagy sietségemben, és sajnos a sok ciráda miatt nem tudtam visszabontani (pedig mindennemű bogozás az egyik specialitásom). Nem mertem megkockáztatni, hogy esetleg az igen helyett egy NEM!!!! hangozzon el, nehogy leessen a menyasszony kezéről, ezért újra megcsináltam. Pedig ez már a második volt, mert az első meg rövid lett (a végleges méretét csak a befejezés előtt lehet megállapítani, de az legalább megvan!)

Remélem, azért a szettről majd egy közös képet is készíthetek!

9 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon szép lett!
Sajnálom, hogy bontanod kellett, az olyan dühítő tud lenni ...

Mano írta...

Ez csodaszép!
Odavagyok a "gyöngycsipkéért", hol találsz ilyen fantasztikus mintákat?

nooni írta...

Minden elismerésem a tiéd, hogy kétszer is megfűzted!!! Nekem félkészen várja, hogy erőt gyűjtsek a folytatáshoz, pedig csak az utolsó sor hiányzik róla. Ez annyira gyönyörű lett, hogy valószínű én is befejezem az enyémet :)

Roberta írta...

Káprázatos, gratulálok!!!!!!!

Katica írta...

Hűűű...ez mennyire szép lett...ááá...még mindig nagyon irigy vagyok :-)

Katica írta...

Hűűű...ez mennyire szép lett...ááá...még mindig nagyon irigy vagyok :-)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörű szép! Igen, ennél bosszantóbb semmi nem tud lenni, mint, amikor bontani kell, és már a végén! ÁÁÁÁÁÁ! :)
De gyönyörű karkötő lesz! Még egy menyasszony is viselhetné! :)

Elinor17 írta...

Gyönyörű lett !!:)

POÉ írta...

Gyönyörű szép ez a kari, mint ha igazi csipke lenne !!!