2010. július 23., péntek

Catherine - Molma kaboson befoglalás - most magamnak!






Ugye, milyen gyönyörű ez a gyurmakaboson? Molmától kaptam (Meskán megtalálod), és már a kezdetektől tudtam, hogy ez az enyém lesz!

Végül kétoldalasra sikeredett, most már azt sem tudom, melyik tetszik jobban. A fehér belsejű volt a kiindulás, aztán a másik oldal fűzésekor a kabosont is átfordítottam. Ide fűztem a swarikat is, de a fényképezésnél már a másik is nagyon tetszett (ismét).

Inspiráció: Tiszi/Tavirózsa

9 megjegyzés:

Szikati írta...

Teljesen megértelek, hogy ezt nem adod ki a kezedből, annyira gyönyörű lett!

Tiszi írta...

Nekem is tetszik! Nekem a sötétebb fele a nyerő, de a fehéres is nagyon szép...

FneSzA írta...

Csoda-csoda szép!!

FneSzA írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Méri írta...

Fantasztikusan szép ez a kaboson! Szép lett a láncod!

Judd25 írta...

Szuper lett:-) Jó volt tegnap látni, hogyan születik meg:-)))

Jucus írta...

Bámulatosan szép!

Zera írta...

Szép lett! :) És ez TÉNYLEG a tiéd lesz? :D

Zera írta...

Szép lett! :) És ez TÉNYLEG a tiéd lesz? :D