2010. július 11., vasárnap

Díj

ZÖLDGYÖNGY ERÁ -tól kaptam, köszönöm!


A teendőim:

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.

Becenév: Kata
Lakhely: Vas megye
Születési hely: Győr-Moson-Sopron megye (Moson megye)
Magasság: 164,5 cm
Névnap: nov. 25.
Foglalkozás: okl. közgazdász
Testvér: van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: angol, német, francia
(nem gondoltam volna anno, hogy utóbbi mennyire hasznos lesz a gyöngyözésben!)
Gyűjtemény: mostanában a gyöngy gyűjteményem elhelyezése okoz gondot (a családomnak)
Iskola: egyetem (a posztgraduálisat még mindig végzem)
Kedvencek: játszótér, kis medence, puzzle, Minimax...
Zsebpénz: csak pénztárca-pénzem van
Kívánság: 1 teljes hét teljes szabi (érdekes, a munkatársaim is ebben reménykednek)
Háziállat: Maci, aki ugat (és sajnos gerincműtét előtt áll)

And the winners are:
  • Szilmarilla (mindenben tehetséges, és azok az isteni rajzok és festmények!!)
  • Szigami (csipke magasfokon)
  • Katica (ha nem lenne, ki kéne találni)
  • Judd25 (újraalkotta bennem a keresztszemezés fogalmát)
  • Molma (nincs ugyan blogja, de isteniek a gyurmakabosonjai - nézd meg a Meskán, meg hamarosan a blogomban!)
ééééés:
  • Tiszi (és még azt hittem, már mindent kitaláltak eddig a gyöngyfűzésben)

3 megjegyzés:

Tiszi írta...

Elpirultam! És nagyon halkan megkérdezem: tényleg? Köszönöm!

Szigami írta...

Köszönöm :)

Katica írta...

Kata!!! Köszönöm szépen :-)