2010. július 7., szerda

Nicole - Piros a jáspis





Ezt az érdekes piros jáspist már rég befoglaltam, de nem állt szépen a kis golyók körüli delica díszítés. Nekiveselkedtem, hogy kijavítsam. Ennek első lépéseként lebontottam a kérdéses részt, és vad "gondolkodásba estem" (otthagytam az asztalon heverni, csupaszon....) Kolléganőm, Niki vetette fel, hogy hiszen, így is kerek. És, teljesen igaza van!!!!!

És had csináljak reklámot a Terra Casa Kávézónak (Szombathely, Savaria Plaza), mert nemcsak a kávéik finomak és egész évben kapható fagyi, hanem a fényviszonyaik is kitűnőek. Végre egész jó a színhelyességem!

7 megjegyzés:

Cirelin írta...

Nagyon szép lett, szuper a kő, és a befoglalás is remek! :)

helen írta...

Nagyon jó lett!!! Gratula! Én nem értek hozzá, csak annyit tudok, hogy tetszik :D

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Csodaszép! Nekem nagyon tetszik! :)

Szikati írta...

Igaza van a kolléganődnek, a kevesebb néha több. Ez a kő olyan csodálatos, hogy vétek lett volna túldíszíteni, így viszont fantasztikusan szép lett!!!

Cseresznyevirág írta...

A jáspis az egyik kedvencem és a pirosakat pedig mostanában le nem tudom venni :-). Szóval nagyon tetszik :-)!

Elinor17 írta...

Gyönyörű szép lett a befoglalásod !Gratulálok hozzá !!!:)
Nagyon eltaláltad a színeket is.

Alma írta...

Szépséges!!!