2010. augusztus 16., hétfő

Juliette - Swarovski semicirculos




Nem tudom, ki hogy van vele, de én valószínűleg szarka ősökkel dicsekedhetek. Hiába, vonz a csillogás. Nem nagyon tudtam ellenállni a 2xAB kristály Swarovski bicone-oknak, bár amikor megvettem, még fogalmam sem volt, mire fogom felhasználni. A neten találtam ezt a mintát és egyszerűen muszáj volt megfűznöm.

Ilyenkor szinte sajnálom, hogy nem fogok többször férjhez menni...

Sajnos, fogalmam sincs honnan származik a minta. Csak az biztos, hogy olasz a leírás.

3 megjegyzés:

Tiszi írta...

Csak nem bírsz elszakadni az esküvőktől. :P Szép!

Panka írta...

CSodás a cucc!

Cirelin írta...

Annyira széép lett tényleg! :) Aztán egyszer tarts második esküvőt, hallottam már ilyesmiről, valami aranylakodalom jellegűt, vagy ilyesmi. :)