2010. augusztus 30., hétfő

Nyárvégi kreatív találkozó - Évi utolsó részvételével

Bár nem "jelentettem le", de - a nyilvános kötögetés világnapja óta - minden héten, általában szombat délután találkozunk "itthon", a Gyöngypiramisban, kötni-hímezni-horgolni-gyöngyfűzni-csipkézni-varrni.

Egyre bővül a létszám, itt volt Évi, Ami, Jucus, Klaudia (Sopronból!), Tündi, Kriszti, Vera. Kissé szomorkásan voltunk, mivel Évi hamarosan útra kel, és ez volt az utolsó alkalom (legalább is egy ideig!!!), hogy találkoztunk.

Sajnos a fotóim nem sikerültek, így (én is) kölcsönvettem néhány képet a lányok engedélyével (és Jucus aláírásaival):

Csoportkép rólunk
Vera és Kata nagy munkában: készülnek a mini répák és a sapi
Tündi gyermekei gyöngyöt fűztek
Kis mackó nagy sapkában RÉPÁVAL

Szorgos kezek
A bárányok hallgatnak
Alapanyag és kendő hegyek
Félkész munkák

1 megjegyzés:

sárgavirág írta...

Köszönöm, hogy ott lehettem, nagyon jól éreztem magam, biztos számíthattok még rám:)