2010. szeptember 10., péntek

Anette - szuperbordó Anemona Szellőrózsa




Itt a bordó, hol a bordó.... Hát, egy újabb fehéregyensúlytalanság (csak a jó ég tudja, ezt hol kellene elválasztani!!! Figyu, a helyesírás-ellenőrzőn csont nélkül átment!), az igazi színe, az a mély melegbordó, talán a swari siam színe felelne meg neki.

Sosem gondoltam volna, hogy egy adott menyecskeruhához ennyire nehéz (nem is nehéz, lehetetlen) megfelelő bordó delicát találni. A bolt készletén túl a saját "raktáraim" teljes készlete sem volt elég, hogy a feketébe hajló, kissé barnás bordó alapanyag, a lilásbordó csipke applikáció és a lilás lüszteres kásagyöngy díszítéshez egyszerre jó legyen. Jobban mondva, ami jó lett volna, az meg nem ment a ruha egészéhez, na meg a siam színű Swarovski rivolihoz, és nem hiszem, hogy még egyszer felvette volna. Még gyűjtőkörútra is indultam Pesten, így lett - minden bizonnyal - enyém Magyarország legnagyobb bordó(s) delica gyűjteménye.

Aztán fogtam az először kiválasztott 9/0-ás kásagyöngyöt, és megfűztem.

És hogy mit? Vezsuzsi Anemona Szellőrózsáját. Csodálatos minta! Imádom. És hálás köszönet amiért megtanította, és hogy ezt (is) megcsinálhattam.

Minta/Pattern: Vezsuzsi

3 megjegyzés:

Tiszi írta...

Nem is látszik az ékszeren, hogy ennyit szenvedtél a beszerzésen. Igazán harmonikus és szép lett!

U.i.: Örülök, hogy hazaértél épen. :)

Judd25 írta...

Kata, ez csodaszép lett!!!
***
Vigyázat, már csak pár óra és ott vagyunk :-)))
Almafröccs alapanyagot viszek :-)

Méri írta...

Nagyon szép lett!