2010. november 1., hétfő

Flamenco - egyszerűen csodálatos



Az ilyen darabokért köt az ember!

Fehérben találtam meg először (még nem is foglalkoztam a boltban fonalértékesítéssel), és vadul nekiestem a próbálkozásnak. Ezzel ücsörögtem azon a felejthetetlen, a "Nyilvános kötögetés világnapja" alkalmával rendezett ELSŐ találkozón, ahol Ami (Szigami) mellett megismerkedtem két remek csajjal, Évivel (Helen, xszem.blogspot) és Jucussal (Judd25-keresztszemes.blogspot), akik nélkül a világom kevesebb lenne.

(Olyan, mintha már évek teltek volna el azóta, pedig csak néhány hónapja történt. Bár nem számoltam be minden nagy és mini taliról, de eddig majd minden szombaton összegyűltünk!)


A fehér félbemaradt, új utakat kerestem és találtam. Amint megérkezett a boltba a piros-bordó átmenetes Flamenco fonal, "bekattant", mit is szeretnék csinálni.

Hát ezt!! Jó lett mi? (És csak egyetlen 1 Flamenco gombóc kellett hozzá...)
(Készül ehhez is a leírás...)



És ezzel be is fejeztem a kötögetős bejegyzéseket, már csak egyetlen nagyobb lélegzetű mintadarabot szándékozok készíteni, már megérkeztek a nagykerbe a MOHAIR fonalak, abból még egy csipkekötésű nagy vállkendőt szeretnék kötni.

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Kta, de szuper jo ez a sal!!!!!

sárgavirág írta...

Hát ez mesés! Egyszer meg kell mutatnod a fonalat, és hogy hogyan készült!:)