2010. november 27., szombat

Vivianne - újabb szett teklából



Újabb kedvenc technikám, amely a B&B újságban Connecting the V's néven futott, kissé átalakítva. Persze, ehhez is van egy kis sztorim.

Múlt héten, szombaton a szombathelyi Waldorf iskolába voltunk hivatalosak, kis kézműves vásár, annál élénkebb kézműveskedés címszó alatt, én gyöngyfűzést tartottam a gyerekeknek. Kedvenc Mosolygós Barbim (remélem, nem haragszik meg érte, aki ismeri, így biztosan felismeri!) röpke fél óra alatt nemcsak megtanulta, hanem be is fejezte a karkötőjét (csak kapocs kellett még rá, azt nem vittem a sok gyöngy és egyéb hozzávalók mellett), miközben én másik 4-5 gyerekkel foglalkoztam! Szuperügyesen!

Hiába, jön a következő generáció...

2 megjegyzés:

Szikati írta...

Csodálatos, elegáns szett, én is kedvelem ezt a stílust!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szép, elegáns szett!!!