2011. március 5., szombat

Bellatrix - az első



Az első "próbadarab", amit aztán anno mégsem tudtam befejezni, mert a Tiszitől kapott 3 mm-es fehér csiszi is kevésnek bizonyult.

Aztán "kellett" a rivoli belőle, de amúgy is újra szerettem volna fűzni, mivel az első (és a második, elsőként kész) változatnál nem sikerült teljesen megvalósítani Simone eredeti mintáját, azt, hogy ez nem egy lapos fogaskerék, hanem van egy domború felülete. Persze, így jár, aki menet közben belenyúl a mintába, oda is közéfűz kis kását, ahová a minta nem is írja, "hátha a tervező elfelejtette" alapon....

Mindenesetre, most tökéletes lett.

Próbálkoztam gazdagabb díszítésű környezetbe tenni, de nem tetszett egyik variáció sem. Pedig becsületesen bevallom, hogy tanulmányoztam a többi versenyalkotást... Amit meg kigondoltam, ahhoz meg hiányoznak (pillanatnyilag) a gyöngyeim. Ha akkor még meglesz, mire megérkeznek, valószínűleg átfűzöm a láncát.

Mostanában kissé túl egyszerűnek tűnnek a láncaim, de az az igazság, hogy a vevők azt igazolják vissza, hogy többségüknek - hozzám hasonlóan - nem tetszik a díszes lánc, én is jobban szeretem, ha nem vonja el a figyelmet a medálról, csak passzol hozzá.


Arról nem is beszélve, hogy úton van (a Tilákkal együtt) egy pici és olcsó automata gyöngyfelfűző eszköz, amivel ezek az egyszerű felfűzések pikk-pakk kész lesznek. Alig várom már, mert a gyöngyös kumihimo fonáshoz nincs ember, aki órákat töltene a 15/0-ások felfűzögetésével, hogy aztán összefonja a szálakat!!! Pedig a Kumihimo nagyon remek szórakozás!

Minta: Perle4U

1 megjegyzés:

Kaksziné Györffy Anita írta...

Szerintem elegáns darab!
Nézz be hozzám, van számodra egy meglepetésem!
http://anitagyongyei.blogspot.com/2011/03/elso-dijamat-kaptam.html