2011. március 29., kedd

Margaux - az én margarétám




Beindult az esküvői szezon...

Egy menyasszonynak a jövendőbelije lánya készít majd ékszert (milyen gyönyörű gondolat), ehhez készítek néhány tervet. Az inspirációt egy fémes-strasszos virágos nyaklánc szolgáltatta.

Elővettem a gyöngyöket, aztán ez született. Annyira belejöttem a fűzésébe, hogy az egyetlen virágocska helyett egy egész nyaklánc sikeredett. (Igaz, volt is idő erre a szombati kézműves találkozónkon, amin kivételesen sokat alkottunk, nemcsak dumcsiztunk, ettünk-ittunk meg egymás munkáit csodáltuk).

Saját minta, bár biztos vagyok benne, hogy más is kitalálhatta már. Igaz, egyszerűnek tűnik, de mégis kell bele némi furfang, hogy szépen álljon. (Remélem, hamarosan lesz időm a mintáját is elkészíteni, közzétenni.)

(Hogy mennyire így lehet, bizonyítja, hogy a második ötletem kis virágához, ami még nem ölt fotózható kész ékszer formáját, épp most találtam egy naggggyon hasonlatosat egy orosz oldalon. Még szerencse, hogy más az indítása, sőt, már volt egy piros karkötőm és brossom, ami a dédanyja lehetne a mostani virágaimnak, így nem mondható, hogy lemásoltam, hanem tényleg bizonyíthatóan magam csináltam.)

Minta: Katia

10 megjegyzés:

gyongyhaz írta...

Egek ura,ez gyonyoruseges!!!!!!!! En is szivesen viseltem volna az eskuvomon (ha lett volna kivagas a ruhamon:) Hajra,hajra,csak igy tovabb!!!!!!!!!
Udv,
Orsi

Panka gyöngyei írta...

Csodálatos lett!!!

LUCY írta...

Un trabajo bellisimo, espectacularmente hermoso....felicidades

Judesign(by Judd25) írta...

Azért az én nyakamon is jól mutatott :)))

Gabi írta...

hát ez valami csodálatos!!!!IMÁDOM!

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű! Ez a legesküvőibb nyakék, amit valaha láttam :)

Roberta írta...

Gyönyörű, gratulálok!!!!!

Tiszi írta...

Szép menyasszonyi. :) Elkapkodták már?
Hoztam neked egy virtuális ölelést is az "Egy jó szó" játékból.
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Csak, mert megérdemled. ;)

snivli írta...

Очень нежные и красивые! Мы просто все любим такие цвточки! И каждый рисует их по-своему.

Csirli írta...

O-ooo! En is! Ilyet! MOst! :) Nagyon szep!
Es "Egy jo szo"-t is szolnek :)Koszonom a sok segitseget!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html