2011. március 17., csütörtök

Printemps szett - tavaszodik!!!





Már elegem lett a télből és virágos-világos színű csíkokkal álmodtam. Megragadtam ezt a piros millefiori fánk medált, amivel már rég szemezgettem a boltban (de mindig visszatettem, hogy túl sok van már a kincsesládáimban), és csíkos medáltartót és csíkos bogyókat gondoltam hozzá.

Nem keresgéltem, saját magam alkottam meg a két méretű bogyót. A mintát készítem, hamarosan közzé is teszem. Sőt, a nagyobb bogyó gömb formáját kicsit tökéletesítettem.

Bevallom (már korábban bevallottam), hogy nagyon vonzanak a gyűrűk, de nem tartom megbízhatónak és kényelmesnek a fűzött gyűrűalapot, nem is beszélve arról, hogy a vevőknek nincs "egyenujjuk". Már régóta ki akartam próbálni a kaucsuk gyűrűalapot, most végre a Gyöngypiramisban is kapható.


Még szerencse, hogy készítettem pár fotót a sötétben, mert már egyetlen darabja sincs meg, szettben elvitték, 2 nap alatt.

Minta: saját

Nincsenek megjegyzések: