2011. március 1., kedd

Swari szivecskés gyűrű


ÚÚÚgy szeretnék gyűrűt fűzni, de zavar, hogy azt méretre kell(ene) készíteni. Volt már több próbálkozásom, amikor is a kirakatba "félkészen" került ki a gyűrű, túl nagyra készítve, lógó fűzőszállal, hogy majd a jövendő tulajdonos méretére igazítom, de hár nem az igazi, nem?

Beszereztem vagy 20 színű swari virágot a Gyöngypiramisba, így nekiduráltam magam, megfűztem ezt a gyűrűt. Az eredeti mintán muszáj volt változtatnom, hogy tökéletesebb legyen. Az első változatban fűzött gyűrűalappal készült, amit - pár hónapnyi elfektetés után - egy megvilágosodott pillanatomban lebontottam, és fűzhető-állítható ródium gyűrűalapra erősítettem. (de mit kínlódtam a lebontással!! Ugye, én mindent túlbiztosítva fűzök, alig bírtam lebontani, minden egyes milliméteréért meg kellett küzdenem.)

Eredeti minta: (a másik gépemről majd megkeresem)

Nincsenek megjegyzések: