2011. április 22., péntek

TITANILLA - saját TILA minta fehérben





A Tila gyöngyöket eleve úgy szereztem be a Gyöngypiramis készletébe, hogy többféle fehér is legyen benne, szerettem volna esküvői ékszert is készíteni belőle.

Csak hát, minta az nincs, illetve, amit találtam (képen), az sem bizonyult megfűzhetőnek. Egyszerre kell szépen állnia egymás mellett, de ki is kell feküdnie, szorosnak is kell lennie, meg megfelelően lazának a nyakív követéséhez. Szóval, saját mintát kellett kitalálni hozzá.

Nagy előnye a mintának, hogy egy nagy csomag Tila gyöngy (10 g, ami a Gyöngypiramisban kb. 110 db) elég a nyaklánc elkészítéséhez.

A minta elkészült, hamarosan megveheted a Meskán, vagy itt, E-mail-en keresztül.

AKCIÓ!!
Ha a Gyöngypiramisban vagy a Gyöngypiramis webshopjában vásárolsz Tila gyöngyöt, ingyen megkapod a Titanilla leírását.

Minta: Katia

1 megjegyzés:

Tiszi írta...

Hát, most a fehér jobban tetszik. Bár tudom, hogy ezzel most vezetheted a versenyt. ;) Igaz, rég számoltam én is. :P