2011. július 20., szerda

Noémie - gyöngyhímzés purple velvetre és nikkelre



Ez már a második gyöngyhímzésem. Remélem, hamarosan az első is olyan állapotba kerül, hogy bemutatható lesz.

Bár nem látszik rajta, de menyasszonyi ékszer, a mell alatti részt fogja díszíteni. Egy purple velvet színű Swarovski fülbevalóhoz kellett valamit kreálnom, és elmondhatom, hogy az ország összes lelőhelyét felkutattam a saját oválom és navettjeim mellé rivoliért és csak egyetlen helyen találtam, igaz, itt sem 14 mm-est, hanem 8-ast. Viszont 18x13-as foglalat - úgy látszik - nem is létezik, nekem meg a beszerzéssel együtt csak 2,5 hetem volt erre.

Végül a befoglalt ovális swari mellé a többi foglalatban került a brossra, hogy minél több látsszon ki belőlük. Kicsit féltem az összhatástól, de nagyon szép ékszer sikeredett.

Sajnos a fotó most sem sikeredett, az a kék valójában mély lila.....

8 megjegyzés:

Judesign(by Judd25) írta...

Szerintem látszik, hogy lilás. Nagyon mutatós!

Csíki mama írta...

Gratulálok, ez egy különös darab...
és a lila bevillan

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon szép ,és mutatós darab!Gratulálok!

Timike írta...

Csodálatos lett, nagyon ötletes és legfőképpen szép.

Tiszi írta...

Nekem tetszik. :) És én is látom benne a lilát. :)

Timike írta...

Nézz be hozzám kapsz tőlem valamit.

Bartha Reka írta...

Ez fantasztikusan gyonyoruu!

Perladora írta...

Gyönyörű gyöngyhímzés lett! Grat! :-)