2011. július 10., vasárnap

Shellie - inspired by a shell bijou


Mit érne az élet kihívások nélkül???

Ez az egyik olyan ékszerem, ami talán a legtöbb gondot okozta nekem (pedig feltúrtam a fél világot purple velvet Swarovskiért, meg foglalatért, mégsem az viszi a pálmát).

A menyasszony hamar rátalált az elképzelésére, egy kagylós bizsu karkötőre. A szetthez égen-földön nem találtam felül lyukasztott kagylót (na persze, azóta már szembejött az egyik nagykerben), így Michigan Évi segítségét kértem a szirmokhoz. A posta olyan mutatványt hajtott végre, amilyet én még nem pipáltam, a hétfő este Budapesten feladott levél szerda reggel már vissza is érkezett oda, azzal, hogy a címzett ismeretlen. Ja, és a boríték fel volt boncolva, hátha valami értékes van benne....

Futás Pestre, futkosás Swarovski gömbért, hajnalig fűzés, tetthelyre szállítás (60 km, mielőtt valaki dilidokit hívna, összekötöttem egy rég nem látott barátnőm meglátogatását a szállítással), persze, a táv méretvétel nem stimmelt, de az utolsó pillanatban kész lett.

És mi a ráadás? Nem ebben volt a nagy napon, sajnos a szirmok színe nem lett igazán fehéres fehér.

De szerencsére nagyon bejött a menyasszonynak, csak máshoz fogja hordani.

2 megjegyzés:

Csíki mama írta...

Elegáns szettet készítettél... és a történet is izgalmas.
Sajnálom, hogy nem viselte, mert Te erre az alkalomra készítetted.
Elgondolkodtató, hogy a dolgoknak történetük, saját önálló életük van...

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Egyszerűen meseszép!Szerintem ki lesz használva!Nekem a színe is nagyon tetszik!