2011. szeptember 8., csütörtök

Marie-Anne - Ezüst drót , tekla és swari




Ez nehéz szülés volt, de megérte!

Mariannal, a menyasszonnyal kb. 150 levelet váltottunk, mire teljesen kimerült a lehetőségeim tára a fülbevaló alapok terén. Igaz, így a Gyöngypiramis jól járt, hiszen minden beszerzésem ott landolt, így most is vagy 30 féle továbbépíthető fülialap kapható.

Mindenesetre nagyon hálás vagyok a projektnek, mivel így vettem fel a kapcsolatot Cleoval, aki csodálatos drótékszereket készít, és mellette a szakmája fortélyaira is nagy hozzáértéssel oktatja a tanoncokat. Az ezüstözött fülialap az ő kezét dicséri, míg én követtem el az ezüst (színű) golyók feldrótozását és a menyasszony kívánsága szerinti felgyöngyözését.

Amíg a fülbevaló elkészítése az első gondolattól vagy 3 hónapot vett igénybe, a nyaklánc és a medál elkészítése egy napig sem tartott. Kicsit tartottam, hogy a saját tervezésű medál tetszik-e majd, de Mariannak roppantul megtetszett, így én is megnyugodhattam. Igaz, nem tudnám még egyszer reprodukálni, annyira ösztönösen csináltam, de hát ezt is kell egyszer az életben. (Vagy először?)

A nyaklánc még kapocs nélküli, a kész darabot - sajna - már nem volt érkezésem lefotózni.


Utószó: Azóta is lelkesen drótozok (már amennyi időt rá tudok fordítani), hamarosan hozom a képeket.

5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Fantasztikus szett lett megérte a sok munkát!

Timike írta...

Lehelet finom és nagyon eredeti.

Mia írta...

Gyönyörű, különösen a fülbevaló.... :))))

Eleonóra írta...

Elegáns és gyönyörű!

LUCY írta...

Elegante y fino.....precioso