2011. október 4., kedd

Cheryl - az én Coco Chenille-m

GABI egyik nap Perle4U zöldes Babybubble-jával állított be. Gombhoz a kabátot alapon gyorsan elosztottuk, ő készít egy fülbevalót, fehér-málna színben, én meg a Coco karkötőt. Aztán elcsórtam a füli felét, de szerintem szuper lett így együtt, nem?

Már csak a kiegészített füli meg egy nyaklánc vagy medál kell a szetthez. Hamarosan...


Nekem a szimmetria és a szálfeszesség a mániám. Ezért a Coco kétszeresen is küzdelmet jelentett nekem, egyrészt a szokásos fűzésmódomnál sokkal lazábban kellett fűznöm (még így is épp csak meghajlott), másrészt a 4 féle piros(as) drops véletlenszerűségének "eléréséhez" algoritmust kellett kidolgoznom.

Coco mintája: Nancy Cain

Babybubble mintája: Perle4U

4 megjegyzés:

Móka írta...

Mit tettél Kati kukacával?????? :-D

Mia írta...

Nagyon csini lett a végeredmény! Ami a szimmetriát illeti magam is ezzel fárasztom kiscsaládomat, tetszik az "algoritmus kidolgozása a véletlenszerűség eléréséhez"... :)))Szó szó, tetszik Coco!

LUCY írta...

Bellisimo, precioso....

Kriszti írta...

nagyon nagyon jó lett!