2011. október 6., csütörtök

Gracianne brillant - csillogó szőlőfürt





Márciustól októberig - majdnem - kizárólag esküvői ékszereket fűzök. Nagyon büszke vagyok arra, hogy a rengeteg menyasszonyi és menyecske ékszer készítésekor (amelyek nagy része a blogba be sem kerül) mindig sikerül maradéktalan örömöt okoznom. Kivéve összesen 2 menyasszonyt/koszorúslányt (tavaly és idén egyet-egyet), bár az ő ítéletük - kolléganőim és barátaim véleménye alapján is - erősen kétséges.

Viszont ilyen kalandosan a nyakamon maradt megrendelt ékszer még nem volt (vagyis volt, de ez egy másik történet). Kata rendelte, de sajnos rosszul írhattam fel a telefonszámot, mert az sms utáni későbbi telefonhívást egy ismeretlen pasi fogadta (azóta is rémülten remeg, hogy a barátnője esküdni készül... :-)) ). Szegény fürtöcske várta a menyasszony jelentkezését, egy másik bordó-piros mintácskával, aztán most befejezetten kikerült a kirakatba.

Annnnyira tetszik, hogy lehet, hogy megtartom. Igazság szerint már megsétáltattam, elvittem a helyi kőszínházunk első (ottani) teljes évadjának első premier bemutatójára. Láttam ám, hogy nézik!!!!!!

3 megjegyzés:

LUCY írta...

Elegante y fino....precioso....

Timike írta...

Nagyon tetszik nekeme is, elegáns és könnyed.

Tünde írta...

Nagyon szép..épp a színvilágom. :)
Ha eladnád, .., mennyiért adnád?
(otunde@mailbox.hu) :)