2011. november 30., szerda

Stéfannie - csillag kékben és ezüstben



Erre mondják, hogy ember tervez.....

Nagy elánnal kiválasztottam a Swarovski emerald glacier blue csodálatos színéhez a gyöngyöket, és elkezdtem fűzni. Na persze, az én szoros fűzésemmel a csillag belső mérete is nagyobb lett, plusz, csak menet közben derült ki, hogy nem 11/0-ás méretű delica kell a belső körhöz. Mindegy, megoldottam hex gyönggyel, viszont elbírt volna nagyobb rivolit. Na de akkor mi lesz a smaragd-kék-lilás eredeti választásommal, amihez igazítottam a többi színt???

Minta: Bead&Button

5 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű lett a csillagod! És kreatív módra túlléptél a kisebb nehézségeken :) (Én ennek neki sem mernék kezdeni...)

Kriszti írta...

minden viszontagság ellenére fantasztikusan jól néz ki!

Susan írta...

Nagyon szép a csillag. Szinte borzongok a szinétöl. Nagyon jó lett a szinválasztás. Gratulálok!

Amy's írta...

Nem tudom milyet akartal tervezgettel de ez fantasztikusan szep lett

FneSzA írta...

Nézz be hozzám, van számodra egy kis ajándék! Fogadd szeretettel!